Poradna časopisu Kondice

15.07.2011 18:32

V roce 2011 založila moje švagrová Mirka Zlatníková (svého času tvůrkyně časopisu Marianne) nový lifestylový časopis Kondice. Redaktorka Lucie Protivanská se mnou hned do 2. čísla udělala rozhovor jako s odborníkem na ženské lékařství. K článku bylo třeba vytvořit fotografie, a byl jsem tedy vyzván, abych se kamsi dostavil, že mne tam bude čekat paní produkční a fotografka, která ony snímky pořídí. Na dotaz, co si mám vzít na sebe, jsem dostal odpověď, že to je jedno, ať si vezmu na sebe něco,  o čem si myslím, že mi to sluší. 

Vzal jsem si tedy to, o čem jsem si myslel, že mi to sluší, a dostavil jsem se na určené místo. Ty dvě ženy tam už mne očekávaly. Když jsem vstoupil, obě obrátily oči v sloup a unisono vydechly: "Proboha!" 

Když mělo dojít k fotografování, vyzvaly mne, abych se posadil. Posadil jsem se, dal jsem nohu přes nohu a jedna z nich zvolala: "Ježíšmarjá, a ty ponožky..."

Už dlouho jsem si nepřipadal jako takový idiot a řekl bych, že na těch fotkách je to vidět. Můžete posoudit, grafická podoba rozhovoru je zde

Nějakou dobu jsem pak v tomto časopise vystupoval jako expert na ženské otázky a odpovídal na dotazy jeho čtenářek. Odkaz je tady