Pravdy a mýty o antikoncepci

03.06.2016 21:24

S tímto titulkem vyšel v červnu 2016 článek v časopisu Téma. Psala ho Sylvie Králová; to je ta, která před pár lety, když sama čekala dítě, se mnou dělala článek o tom, že těhotné ženy mohou i pít alkohol. Psala to tehdy s takovou vervou a nadšením, až jsem některé její formulace musel mírnit. Tentokrát se na mě obrátlila se žádostí o rozhovor o antikoncepci, což je téma, které je mi blízké.  Výsledkem byl velký "titulový" článek, o kterém se dokonce hovořilo v jednacím sále při celostátní gynekologické konferenci, která se v  tu dobu konala v Karlových Varech v Thermalu. Jen bohužel nevím, jak se o něm hovořilo; byl jsem v tu dobu o patro níž s kolegy na pivu.   

Jinak ale myslím, že ten článek nakonec vyšel moc hezky a i na té fotce mi to sluší...

Jednotlivé stránky článku se objeví po kliknutí na miniatury tady dole.